Skärpning!

Nej usch vad dålig jag har varit på att blogga senaste tiden! Skärpning på mig!
Fredag blev jag, Micke, Sara och Matte bjudna på middag av Frans, här hemma hos oss. Åh så underbart gott! Rullader och potatis :D nomnom!
Idag var det jättebra väder ute, 0-1+ grader. Passade perfekt då dressyrlektion för Erika Viklund stod på schemat. Tränade mest övergångar för att få spöket kvar i fin form även vid avsaktningar och för att aktivera hans bakdel bättre. riktigt nöjd!
Trodde aldrig jag skulle få säga detta men just nu känns han faktiskt finare i dressyren än i hoppningen... :)
Åh vad roligt att det även fungerar där nu.
Laban jobbade på jättebra och jag fick många användare tips! Ska försöka rida för Erika ett par gånger i månaden nu.
Tummen ner för att:
- jag glömde mina tunna ridvantar
- Elin hade snott hem mina bästa utevantar
- ingen hade gett Laban lunch hö! Stackarn fick ridas på tom mage :(

Snabba ryck hem efter träningen då mamma och Lotta skulle komma på besök. Blev sjukt hungrig så det blev en familjepizza till middag idag :D vilken mat helg! Haha!

Min älsklingsfilm av alla världens filmer går på 7an nu, "Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta". Dags att gråta lite!

Ciao! /E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0