Som en miljon

Fick vakna till 1 m snö på gården idag!
Äckligt tungt att skotta bort och inte blev det bättre av att man var stressad också. Inget skulle hindra mig från att åka och hoppa mitt spöke :)
Hoppade en liten 2-kombination med räcke - oxer och Laban hoppade som
en miljon!!!
Kul var också att vi blev 5 hästar från stallet som hoppade tillsammans :)
Anso agerade även barnvakt och Laban fick ställa upp som barntaxi hem. Pluspoäng till honom.
Känns som att vi är redo att börja om med hoppträningarna på tisdagar nu. Han kändes fräsch och bjöd på riktigt bra (lite för bra i början ;). Fick några riktigt fina språng i slutet.
Om jag inte hade haft så nära till jobbet så hade man kanske skyllt på att man inte tar sig fram dit idag? :P
Hade gärna stannat hemma och slappat på soffan resten av dagen. Och undvika att tänka på snön som fortfarande begraver mitt hus....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0