Bra jobbat!

Snart avverkat helgens första 13h pass. Bara 13h imorgon också då så jag kan njuta av mina 2 välförtjänta lediga dagar. Tack Piteå kommun...
Tacka vet jag inom industrin. En helgs arbete = 7 dagars ledighet!!!
Har i alla fall fördrivit ett par timmar med att läsa min nya bok, " Ensamma hjärtan och hemlösa hundar". Hatar att börja med nya böcker då det tar mig ungefär halva boken att riktigt komma in i känslan. Efter sisådär nu 100 sidor lästa verkar den helt okej!

Självklart bjuder Piteå till med finväder på min jobbarhelg också. Hade gärna tagit en lång uteritt i solen idag :) istället får mina underbara stallvänner adoptera mitt spöke över helgen. Hoppas han sköter sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0