Hela helgen

Ja usch vad den här helgen bara flög förbi...
Lördag åkte jag med Emelie och Johanna till loppisen på Nolia.
99% Av säljarna där verkade ha rensat barngarderoberna. Fyndade iaf en svart jacka för 50:- som ska få agera ny stalljacka då BÅDA mina andra har trasig dragkedja. Provred i den samma kväll och den var otroligt varm och skön :D
Lördag em. var jag med några från stallet och hoppade på hällan. Ställde upp en oxer på ena långsidan och ett räcke på den andra. Värmde upp med travhoppning och avslutade med galopphoppning på volt. Laban var självklart pigg men måste säga att bromsarna fungerade aningens bättre än tidigare :)
Söndag blev en tjej dag med syrran och mamma. Mamma permanentade håret vilket vart jättefint! Linda blev brunröd, också jättefint!
Jag blev avkapad en bra bit på längden och en ordentlig uppklippning. Passade även på att färga min standard bruna med lite guld och röda inslag färg :) känns super fräsch att få bort alla torra toppar. Tusen tack älskade syster!
Diesel kom även han med till tjej kvällen ny borstad och ansad. Tjusiga underbara tok hund :)

Taggar för hoppträning imorgon! Wie!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0