Näsudden

Skönt med ledig dag såhär mitt i veckan :)
Kurt kom och skodde odjuret imorse. Lagom tills han var klar dök Jenny upp och ville haka på mig och Labbe ut och rida. Joggade av dom ute på näsudden och visade några av våra smultronställen :) snälla pollar som säkerligen hade lite mjölksyra i benen efteråt. Hittade nämligen en mysig oplogad väg som hade perfekt plums djup!
Jenny berättade om sitt tidigare liv som stockholms tjej och jag måste säga att vi är mycket glada att hon valde att bli norrlänning igen! Lät inte bra det där med alla vargar och kaniner söderut...
För övrigt så älskar jag uteritter på vintern = totalt björnfritt!! :D

Nu tänkte Jag och Micke åka till Jossan och avbryta henne i städningen och dricka upp hennes kaffe :)

Ciao! /E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0