Dagen före

Måndag och ny vecka igen. Inleder denna vecka med 2 dagars ledighet :)
Har varit ändå varit grymt duktig idag.
Morgonen började med besök hos syster. Sydde 2 gardinkappor som ska få komma upp i mitt kök ikväll :)
Sen iväg till APT möte med gänget och chefen inne i stan kl.13.
Kvällen har jag spenderat på stallet och smörjt upp bromsarna på Laban inför morgonkvällens hoppträning! Blev mycket start och stopp och lite böja och ställa :) fick även Jossan och Lillen som publik. Känns hoppfullt inför imorgon faktiskt. Laban lyssnade bra och kändes inte alltför galen. Träningen brukar dock plocka fram en helt annan sida hos honom.... Då sätter turbon in!
Håll tummar och tår att det kommer gå bra!!
Nu ropar min översvämmade tvättkorg på mig!

Ciao!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0