Blink and it's gone!

POFF!! så var den lediga helgen redan slut... :(
Har haft stalljour hela helgen dessutom så sömn och vila har det varit dåligt med!
Lördag tidig morgon sadlade jag och Jenny.B våra springare för en ridtur i det fria. Jenny fick premiär rida på PRK slingan. Detta firade vi med att rida ytterligare 1 varv :)
Super mysig och trevlig ridtur! Laban och Don passade såklart på att pussas lite på hemvägen.
Lördag eftermiddag bjöd jag hem mina systar och min mamma på middag. Knåpade ihop en vacker köttfärspaj som tyvärr inte hann bli fotad då jag hade hungriga gäster!
Efterrätt blev hembakade vanlijbullar
(min fredagssyssla :). Älskar att få bjuda hem och umgås min familj!

Söndag har varit precis så som en söndag ska vara. Väckte och hängde hos Jossan på morgonen.
Åkte sen till syrran och hade pusselbyggar dag :)
Nu ska jag dejta tv'n resten av kvällen och kika hoppning på SVT24!

Ciao! /E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0