Buurrrr!!

Trotsade dom bitande 20 minusgraderna och for på en ridtur kl.10. Red heeeela 10 minuter till det uppvärmda ridhuset hällan :D
En superpigg Laban trippade såklart hela vägen, vände för läskiga snöklumpar och hoppade upp i luften för ljudet av skällande hundar...
Galoppjobbade kusen i 45min då han behövde bli av med en hel del energi!
Trippade sedan dom iskalla 10minuterna hem till stallet igen :)

Hem och gjorde nygräddade plättar till Micke som låg och sov, innan jag åkte vidare till jobbet :)
( Varför händer det aldrig mig? ;)

Imorgon börjar allvaret om igen!
Hoppträning på hällan kl.18. Första träningen där sedan juni tror jag.
Wish me luck!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0